Cel szkolenia
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy. Nauczy m.in. jak przeciwdziałać manipulacjom, skutecznie argumentować własną ofertę i jak efektywnie komunikować się z trudnym klientem.
Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów zespołów, a także osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami.
Program szkolenia
- Kluczowe zagadnienia negocjacji
- Negocjacje jako proces , oraz cele poszczególnych etapów
- Odkrycie interesów klienta
- Prezentacja warunków oferty – budowanie argumentacji i techniki prezentacji
- Zamknięcie procesu negocjacji – potwierdzenie ustaleń z klientem
- Ochrona przed manipulacją klienta
- Perswazja i komunikacja w negocjacjach
- Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Symulacja działań negocjatorów
Szkolenie trwa ok. 6 godz. I prowadzone jest przez wykwalifikowanego specjalistę w tej dziedzinie.
Dzięki szkoleniu podniesiesz efektywność prowadzonych negocjacji, oraz skuteczność osiągania celów negocjacyjnych . Będziesz negocjować sprawniej i skuteczniej.